[Halo] vysledky a poradi turnaje v Usti

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Fri Dec 2 18:16:06 CET 2005

Cau,
tak abyste meli klid a konecne se dozvedeli kolikati jste na tom turnaji
skoncili, tak se muzete podivat na http://www.yellowfeverultimate.org, kde
jiz najdete vsechny sobotni vysledky, poradi ve skupinach a celkove poradi.
Snad tam brzo budou i vsechny vysldeky z nedele.

Dal zkusim vysvetlit, jak to bylo s tim hernim syustemem.
Herni system byl "tajny" teda vlastne nebyl, pripadlo mi, ze je jediny mozny
pro ctrnact tymu.
1.faze - 2 skupiny po 7mi - round robin
2. faze 1.-4. z kazde skupiny normalni cvrtfinale/semifinale/finale (a o
dalsi mista), posledni tri z obou skupin vytvori skupinu 6ti tymu, kde se
hraje taky round-robin. S timze jiz odehrne zapasy v prvni fazi se
zapocitavaji.

V dusledku toho, ze jsem tento system utajil i pred vsema lidma ze zimnice a
pred vyhlasenim jsem odjel, tak doslo k vyhlaseni spatneho poradi na 9-14.
miste.

timto se omlouvam ... ale aspon byla prdel, ne ?

A kouknete se na web, jak jste skoncili ....  jestli ma nekdo nejakej
report, fotky nebo cokoliv jineho, at mi to posle nejak to naflakam na ten
web, at to mame vse pohromade.

Kacerr