[Halo] samolepky

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Thu Nov 10 14:24:41 CET 2005

Vazeni pratele,

Jak jsem avizoval, obracim se na Vas s dalsi prosbou o spolupraci, tentokrat se jedna o zalezitost jeste jednodussi. Vase vykonna Vykonna rada CALD pro Vas pripravuje tisk veselych a poucnych samolepek, ktere budete moci vy i vasi kamaradi a znami lepit na vsech mistech, kde to neni nelegalni a na tech ostatnich jenom za predpokladu, ze nebudete rikat, ze sam vas k tomu nabadal;)
Jedine, o co bych Vas rad poprosil je, zda byste se mohli podivat na vytvorene navrhy samolepek, poslat mi k nim pripominky a KONSTRUKTIVNI navrhy, popr. muzete vytvorit vlastni navrh v podobnem stylu a poslat mi jej. Pokud mate samozrejme i jakykoliv jiny navrh, jen jej uvitam a to i formou slovniho popisu - nekoho, kdo nam k tomu utvori grafiku, uz najdeme.
Jeden navrh - zatim v takove syrove podobe - naleznete v priloze, ostatni ctyri muzete shlednout na www.frisbee.cz/smlp.html

Dale bych chtel podekovat vsem, kdo mi zatim poslali sve prispevky k databazi medialnich zprav a kontaktu, a ostatnim jemne pripomenout, ze vyzva stale trva - kdo mate jakekoliv reportaze o frisbee ci pouzitelne medialni kontakty - sem s nima.

Zdravim vsechny a tesim se na vase pripominky

Stepan