[Halo] firemni frisbee

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Tue Apr 25 09:59:46 CEST 2006

Ahoj,
mám zde jednu nabídku, jak strávit příjemné odpoledne s diskem a ještě si při tom vydělat nějaký peníz. Dne 25.5.2006 se na Vinořském náměstí v Praze 9 koná akce jisté firmy a zadání pro nás zní takto:

"Chceme hostům nabídnou možnost hry frisbee. Naše představa jsou 2 osoby se znalostí hry a dále pak zajištění samotných létajících talířů. Prozatím máme vytipovány dva prostory, kde by se hra mohla uskutečnit, na místě bychom se dohodli dle Vaší znalosti prostorových požadavků na konečném situování hry."

Je to jen na odpoledne (16:00-22:00, pro frisbee asi odjezd možný po setmění) a honorář je 1000 Kč. Frisbee je jen jedna z aktivit večera, takže a) to na vás nebude viset b) bude tam třeba ještě legrace.

Zájemci mě prosím kontaktujte pro další info.

Zdravim

Štěpán
tel.: 737726104

P.S.: Šiřte to prosím těm, kdo nejsou na listu
P.P.S.: Je to v termínu Rotterdamu