[Halo] Fw: obri prosba:)

martin.mencl at cz.abb.com martin.mencl at cz.abb.com
Wed Aug 30 08:07:39 CEST 2006

Cau frisbeejaci,

preposilam z PD korespondence.....
....a abych upresnil nize popsanou prosbu: jedna se o tasku, ktera byla v
Players package na EUCC 2005 v Rostocku

mezo

----- Forwarded by Martin Mencl/CZZPA/ABB on 30.08.2006 07:55 -----

29.08.2006 20:44

Martina Matiášková <mmatiaskova at seznam.cz>

Please respond to Martina Matiášková <MMatiaskova at seznam.cz>

        To:     stepan.materna at centrum.cz

ales.tomas at centrum.cz, maryska at email.cz, helltscha at centrum.cz,
strakova.jana at centrum.cz, stoman at centrum.cz, tatiana at seznam.cz,
marketamar at gmail.com, gezper at centrum.cz, mathes_adam at email.cz,
tomas.denk at seznam.cz, kristyna.ciprova at tutor.cz, filandr at fel.cvut.cz,
Martin Mencl/CZZPA/ABB at ABB_CZ01, maryska at ladymail.cz, jibarca at centrum.cz,
ffencl at seznam.cz, lucie.frisova at seznam.cz, ph at hh.cz
        Subject:        obri prosba:)

ahoj vsichni. nejdou mi pedecka stranky a musim vam to napsat co nejdriv;)
jak jsme byli na medvedovic svatbe tak mel mezo fakt peknou tasku pres
rameno z nejakyho turnaje mezinarodniho... ptala jsem se ho, jestli by mi
ji neprodal a nejak se ji nechtel vzdat:) tak se chci zeptat - urcite
jeste nekdo mate tu samou... a treba se vam doma vali, zabira misto a vy
ji nepouzivate... ja bych ji mocmoc potrebovala!!!! nemoh byste mi ji
nekde venovat nebo prodat??? kdyby byla jeste v nejakym zachovalym, ne-li
nepouzitym stavu...?  netroufam si napsat, ze dam cokoliv, pac byste si na
me mohli zacit vymyslet nejaky nehorazny sumy a buhvico jeste...;) ale moc
bych o ni stala... DESITANSKY HROZITANSKY MOC!!!:)) takze tak... dik za
odpoved;) martja