[Halo] dotaz na non-stop system

Ruda Ringelhán ruda.ringelhan at tvorba.com
Fri Feb 10 09:23:05 CET 2006

ahoj Evex, ahoj vsem,

Zkousel jsem hrat nonstop system na treninku (nekdo asi namitne, ze na
turnaji je to jine), ale mam uplne stejne zkusenosti a pocity jako ty.
Nonstop system me taky nebavi.

Uvedu jeste jeden nesmyslny priklad... utocnit utece a chyti bod...
obrance se uz na nej vykaslal davno od pulky a jeste nez jeho utocnik
chyti bod uz couva a jde si na druhou stranu pro bod, ktery mu leti
ihned jak utocnik a cely utocici tym pracne skoruje.

Z meho pohledu je tenhle hraci system tak trochu proti spiritu... vetsi
sanci vyhrat ma tym co nasazi nahodne bodu ihned po obdrzenem bodu,
pripadne bude vyuzivat chaosu stridani...

Treba me prekvapi turnaj v Berline a v pondeli ti napisu jak je to
super...:)

Ruda