[Halo] non stop system na ponorce

Adam Štekl stekl at seznam.cz
Sun Feb 12 11:31:55 CET 2006

Cau,
planovany system hrani na ponorce se mi opravdu nezda, ac jsem ho nikdy nehral.
Zajimalo by me, kde se vubec tenhle system vzal a pride mi, ze je to obrovskej zasah do pravidel ultimate a ze si to snad ani poradatel turnaje nemuze dovolit.
Navic si predstavte, co se naskytne za pohled cloveku, ktery se pride podivat na "tu novou hru s letajicim talirem" poprve, a uvidi tohle: bandu maniku, ktery se naprosto neorganizovane vsichni snazi nekam behat.
Zkratka a dobre, podle mne,  tenhle hraci system nikomu a nicemu nepomuze.
Adam