[Halo] zkusenosti s non-stop systemem

Ruda Ringelhán ruda.ringelhan at tvorba.com
Sun Feb 12 23:48:28 CET 2006

zdar vsem!

tak jsme se vratil prave z berlina kde jsem si prvne vyzkousel nonstop
system v halovem ultimate.

Jak vite v patek jsem byl dost odmereny k danemu systemu a klidne
priznam, ze kdybych vedel ze se v Berline bude hrat nonstop, tak budu
zvazovat ucast.

Jak to vidim dneska? Jsem lehce nadseny. Z meho pohledu opravdu dojde v
vyraznemu zrychleni hry. Nekdo namitne proc zrychlovat hru... ale kdyz
si uvedomite, ze v hale vyhoz je jen o tom jak co nejkvalitneji disk
zahodit, aby ho souper hledal i v satne:) tak timto systemem proste
pasaz vyhozu je preskocena a stoji obranne postaveni a hra muze zacit.

Vlastni stridani z 80% probiha po bodu. Je pravda, ze tymy museji o neco
vice myslet na "zadni kolecka", ale to myslim, neni vubec na skodu.
Prislo mi ze hra ma daleko vice dynamiky a vice si ji uzijete.

Na zaver vsem nonstop-spektikum... vyzkousejte to! Nejen na treninku -
tam jsem to zkousel taky a dost me ten system rozladil... odmital jsem
trenovat v podobnem systemu... na turnaji je to neco jineho - kazdy
sleduje co se deje - nikdo si nedovoli nedavat pozor, cely tym i lavicka
jede na plny kule...

zkuste a dejte do fora vedet...:)

jdu spat... jsem mrtev:)

Ruda