[Halo] OT: Starej poc

Petr Medek Petr.Medek at dhl.com
Fri Jul 7 15:56:40 CEST 2006

Ahoj vsem

Trochu offtopic, ale stejne mame okurky, ze?

Prekazi mi doma starej pocitac, kteryho bych se rad zbavil. Je to
pentium 120, 64MB RAM, myslim ze to ma 3.2GB disk, DVD ROM, CD ROM,
ZIPku, 3.5 disketu. Potom USB, sitovku 3Com combo (10) a nejakou
zvukovku. Je to bez dalsich zbytecnosti, jako je mys, klavesnice,
kabely, monitor a tak.
Dal jsem tam W98 SE CZ. Co se tyce vykonu tak office, inet a MP3 to
utahne, ale treba filmy bych na tom moc nehrotil. Jo a neni to ATX.
Hlavne proto jsem se toho zbavil, jinak na Linux idealni :-).

Nechal bych to tak za 500,- Kc, zase je mi to lito hodit do popelnice.

P.