[Halo] pro ty co nebudou na MČR

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Tue Jun 6 14:30:30 CEST 2006

Ahoj, obracim se na Vás, kdo z nějakého důvodu nebudete hrát na MČR open ve Straškově. Dostal jsem nabídku (pro změnu) prezentovat ultimate frisbee na nějaké firemní akci na Okoři. S firmou, která to organizuje, mám už opakované dobré zkušenosti, čili je seriózní a rozumně platí (a sou to docela v pohodě chlapíci). Akce se koná v sobotu 17.6. od 11 do 18h na Okoři, následuje sledovačka fotbalu nebo odjezd domů.
Pokud máte zájem, ozvěte se mi na tel.: 737 726 104, rád se s váma podělim o předchozí zkušenosti a předám kontakt na firmu (jmenuje se Vertigo sports).

Zatím letu zdar

Štěpán