[Halo] Kopačky

kadiva at centrum.cz kadiva at centrum.cz
Fri Jun 16 11:11:16 CEST 2006

Pro slečny s velikostí nohy 38! (či pro chlapce s přítelkyní s nohou
číslo 38)
Jak již mnoho z Vás ví, podařilo se mi s velkým úspěchem koupit si
malé kopačky. Měla jsem s nima velkou trpělivost, ale prostě
se neroztáhly, grrrr. Jsou to Adidas Absolado a ještě několik
dalších písmenek. Červeno černé, velice dobře sedící a v nich se
běhající. Když máte ovšem správnou velikost nohy...
Koupila jsem je za 1500,-, po dvou turnajích je přenechám za
1200,-. A víte jak to chodí při rychlém jednání:)
O víkendu je možnost vyzkoušet, prohlídnout, otestovat.
Tak na kopačky nazdar! Iva ZZ