[Halo] Re: rozpis zapasu -atruCUP 006

Dr.Ud dr.ud at centrum.cz
Thu Jun 29 12:31:48 CEST 2006

Ted uz bez zbytecnych forku tam soupnu i tu prilohu :-))))

> Předmět: rozpis zapasu -atruCUP 006
>
>cau bando, tak tu mate rozpis zapasu, kdyby jste mi tam nekdo objevil
chybu, tak mi dejte vedet- muze se stat i v lepsich rodinach... Jinak
Outsiterz prijedou bez holek, 3sb pry take a Dresh´n´deckel mozna
neprijedou vubec (misto nich by pak byl pick-up). Vse o pripadnem
kontumovani zapasu probereme v sobotu rano pri kapitanskem meeeeeetingu...