[Halo] ATRUCup2006

Jan Havel jan.havel at actum.cz
Mon May 29 15:16:39 CEST 2006

Milí frisbíjáci,

vyhlášením termínu ATRUCupu se potvrdila má obava o kolizi termínu. Chci
předejít případným negativním reakcím, proto volím omluvu našeho týmu veřejnou
cestou.

Sedma je již několik měsíců přihlášena na coedový turnaj Mi06 do Milána, a to
tak že máme už koupené letenky a domluvený tým. Ti, co zbývají, jednak plánovali
účast v Drážďanech a jednak asi nedají dohromady ani zlomek týmu, natož
plnohodnotný tým pro coed turnaj. Předběžný termín ATRUCupu, stejně jako
předběžné info o jeho povýšení na MR šly příliš pozdě na změnu plánů.

Mrzí mě, že letošní turnaj bude bez nás. Všem vám přeju, ať si to náramně
užijete.

Honza, Pražská 7