[Halo] frisbee na gymplu

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Fri Nov 3 13:09:17 CET 2006

Ahoj všichni,

Oslovili nás studenti gymnázia Na Vítězné pláni s prosbou, zda bychom jim nepředstavili frisbee v rámci Dne diabetes, kterého se účastní. Akce se koná v úterý 14.11., můžeme tam být od 10:30 do 14:00 s tím, že od 13:00 budeme mít k dispozici hřiště pro hru. Z toho vyplývá, že potřebujeme nějaké hráče (studenty, nebo ty, kdo se budou moct uvolnit z práce):

od 10:30 - házení, popř. menší hry (flubber guts, DDC, golfú s místními studenty - není potřeba mnoho lidí, stačí, aby tam někdo byl

od 13:00 - nějaká forma ultimate - na tu hodinku by bylo dobrý mít tam víc lidí, ale hodně bych do hry zapojil i studenty, takže to nemusí být ani 5 na 5

Připomínám, že akce je vhodná rovněž pro nábor mladých hráčů do vašich týmů.
Taky je dobré zdůraznit, že se vše koná venku, takže by někomu mohla bejt zima a sálovky nebudou nejvhodnější obuví (pojede se asi na umělym povrchu, takže kopačky taky nejsou dobrá volba)

Kdo můžete a chcete akce se zúčastnit, napište prosím mě na email spolu s časem, kdy byste tam mohli bejt, já vám pak pošlu podrobnější info.
Okazy:
http://www.dendiabetu.cz
http://www.gvp.cz

Díky