[Halo] Re: CAH 07 FRISBEE

Mgr. Jan Filandr filandr at fel.cvut.cz
Mon Apr 16 12:47:26 CEST 2007

Zdravim,

je nutne se prihlasit na hry - Chybi to BRNU - MU i VFU, prazaci
predpokladam bez ubytovani prijedou rano.Tym prihlasen je (dle postupu).
Prihlasku musite provezt pres katedru TV - na ubytovani jmenovite. JE
MALO CASU.

Pripominam jeste jednou kvalifikaci v pondeli na Strahove - zahajeni 18.00.
				Zdravi Papa