[Halo] Dalsi moznost propagace

zeliho zeliho at seznam.cz
Wed Aug 22 14:24:12 CEST 2007

Nazdar lidi.
Dostala se mi nabidka, ze by jsme mohli udelat predvadeci akci frisbee ultimate, v ramci oslav zalozeni mesta Ronov nad Doubravou ( Pardubicky kraj www.ronovnd.cz ). Jeste nejsou dohodnute presne podminky, protoze nevim jestli o to bude zajem, z nasi strany.

Pozadavek od mesta je predvedeni frisbee, ukazka hry cca půl hodiny, datum je v patek 28.9.2007 bylo by to cca od 14 hodin, myslel jsem ze tymy co pojedou cestou na CEL mix do olomouce by se mohli zastavit a predvezt. V patek je statni svatek takze s praci by to nikomu moc kolidovat nemelo.

Myslim ze kdyby jsme se tam ukazali, mohli by jsme mit moznost uziti hriste na nejaky turnaj. Ale podminky bych dohodnul az budu vedet ze mame zajem.

Od vas potrebuju do 30.9.2007 vedet jestli ma nekdo zajem a jestli se zucastnime propagace frisbee na slavnosti.

Letu Zdar Zelí