[Halo] frisbee brigáda

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Mon Aug 27 17:36:59 CEST 2007

Ahoj,

tak už to vypadá, že frisbee získává svojí hodnotu a je tu další nabídka pro firemní akci. Já v tom termínu budu pryč, proto přenechávám prostor zájemcům. Info je níž v mejlu, jinak je to v pátek 14.9. cca od 12:00 do 19:00 ve Vlašimi (doprava zajištěna), je potřeba jeden člověk a ten jeden člověk dostane 3000 peněz. Nadře se přitom 3x jednu hodinu a asi by teda měl už něco trochu umět.

Kdo dřív přijde, ten dřív mele a kdo se mi neozve do konce tejdne má smůlu, protože to odjíždim;)

Zdar

Štěpán