[Halo] The ECBU2008

Dr.Ud dr.ud at centrum.cz
Thu Dec 6 11:28:37 CET 2007

Nazdar plantaznici nebo spise plaznici,

at jsem chtel nebo nechtel, tak jsem se stal koordinatorem pres plazove ME, oficialne ECBU 2008 ve Francii. Prvnim a velice dulezitym ukolem nas vsech je odhlasovat si, v jakych kategoriich chceme ve Francii nastoupit.
Seznam zajemcu o reprezentaci je nize, zatim se ozvali pouze tyto tymy a jejich hraci: Atruc, PD, TM, P7, ZZ a RV s tim, ze v soucasnosti mame 19 muzu a 11 zen. Drtiva vetsina muzu preferuje mix a open, u zen jsou to kategorie zeny a mix. Uz podle poctu zajemcu je jasne, ze pravdepodobne nedokazeme postavit tri tymy (open, mix a zeny) ale pouze dva, proto bych Vas vsechny velice rad vyzval k tomu, abyste mi co nejdrive dali vedet, jestli postavit spise open a mix, nebo open a zeny.

PROSIM O RYCHLOU ODPOVED, PROTOZE TERMIN PRO NAHLASENI KATEGORII JE JIZ 15.12. 2007 TZN. ZA POUHYCH 9 DNI!!!

Na vcerejsi schuzi vykonne rady jeste zaznel nazor na sestaveni tymu do kategorie Masters, ktery by byl vybudovan na zakladech tymu Little secret. ( Ma na starosti Janicka, tim bych v tuto chvili situaci nekomplikoval.) Dale take zaznel nazor, ze by se vytvorili tymy open a mix s tim, ze nejvetsi zastoupeni maji tymy Atruc a ZZ, a tak by se open tym postavil na zakladech Atrucu a mix na zakladech ZZ. Je mi ovsem jasne, ze toto by vyhovovalo pouze temto dvema tymum, ale jiz neprilis ostatnim zajemcum. Budu rad, kdyz se k tomuto tematu take vyjadrite.

Na trenovani a dalsich vecech bysme se domluvili pozdeji. Je tu moznost udelat na jare jedno nebo dve vikendova soustredeni v Plzni na hristi, kde se hraje plazovy turnaj Olgoj chorchoj trophy ( hriste je pod patronaci mesta a je relativne levne a da se zarezervovat na cely vikend.)

Ode me prozatim vse. Dejte mi nejlepe obratem vedet Vase nazory, na jejich zaklade budou nasledovat dalsi informace.
Jiri Blahout alias Dr.Ud

Seznam hracu:

Atruc
Jiri Blahout - mix (open, masters)
Martin Fajta - mix (open)
Adam Štekl - mix (open)
Michal Urban - mix (open)
Jan Langmajer - mix (open)
Martin Řehoř - mix (open)
Jan Cvalin - mix (open)
Eva Kostnerova - zeny (mix)
Katka Langova - zeny (mix)

PD
Stepan Materna - Open (Mix) - dle mistrovstvi sveta ultimate
Martina Matiášková - Mix (Zeny) - bude ve Franci, tedy predpokladam
nebude trenovat s tymem

ZZ
Ditter Jiří MIX (OPEN)
Malý Jan MIX (OPEN)
Novák Jan MIX (OPEN)
Ševčenko Michal MIX (OPEN)
Zelenka Filip OPEN (MIX) jen jako příprava na WUGC
pokud bude, jinak asi ne
Žežulka Ondřej MIX (OPEN)
Balážová Radka ŽENY (MIX) zatím nezávazně (finance)
Hradecká Jana MIX (ŽENY) pokud bude ECBU, uz asi nepojedou na
Hradecká Martina MIX (ŽENY) WUGC i kdyz bude, ale preferuji ECBU
Kratinová Klára MIX (ŽENY)
Malá Alena MIX (ŽENY)

TM
Jirka Smid  mix (open)