[Halo] holky do ústí && ROZPIS

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Wed Dec 12 13:43:28 CET 2007

Co se tyce holek, tak protoze je to turnaj jentak pro zabavu, tak se asi
budou moci pujcovat na miste (budou-li ony samy chtit)
Nicmene, pokud se k tomuhle dostanou nejake zeny, ktere jeste nejedou,
tak klidne prijedte, misto se pro vas v tymech urcite najde .....

Jinak uz je hotovy rozpis :
http://www.yellowfeverultimate.org/tournaments/07%20-%20Usti%20-%20Christmas%20cup/schedule.pdf

muze se jeste malinko zmenit, ale ne prilis ...
a jestli nekdo neco chce: vedet, zmenit, upravit ... cokoliv, at mi
klidne napise ... nejhorsi co se mu muze stat je, ze se nestane nic.

Kacerr