[Halo] Yellow Submarine 2007 - teams & info

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Wed Feb 14 15:55:57 CET 2007

Cau,
konecne jsem dal dohromady seznam tymu pro Ys2007, protoze zajem ze
zahranici byl mensi nez jsme cekali, tak jsme vzali vsechny co se
prihlasili.

Zde je seznam tymu:
1. Hallunken Halle
2. Drehts'n'Deckel Dresden
3. Terrible Monkeys
4. Prague Devils
5. Atrofovane ruce Plzen
6. Peace Egg Pisek
7. FUJ
8. Rektalni vysetreni
9. Rollnici
10. Prague 7
11. Yellow Fever I
12. Pickup / Yellow Fever II

A jeste ty dulezity informace.

Startovne: 3350,- teamfee + 200,- players fee
Herni system:
1.FAZE: 2 skupiny po sesti (dopoledni/odpoledni), ve skupine nonstop system
(mix pravidlo: minimalne 2 zeny na lajne)
2. FAZE: prvni ctyri z kazde skupiny krizem cvrtfinale, semifinale, finale a
posledni 4 skupinu kazdy s kazdym (zde se jiz bude hrat "normalni" ultimate,
mix pravidlo: 2 nebo 3 zeny na lajne - utok voli).

Ted jeste potrebuju znat od tymu jejich preference k ucasti v
dopoledni/odpoledni skupine .... zrejme do rozpisu budu muset zakalkulovat
hlavne ucast na Sport Prague.
Takze mi napiste, ve ktery skupine chcete hrat a ja se pokusim to zaridit
podle vasich predstav .... neslibuju, ze to vyjde, ale pokusim se.

Informace o spaci hale, ceste atd budou asi na webu
www.yellowfeverultimate.org nekdy koncem tydne.

Kacerr