[Halo] objednávka jídel HMR Liberec

Dr.Ud dr.ud at centrum.cz
Wed Feb 14 14:04:59 CET 2007

OK!!! Takze veceri v Liberci chteji pouze PD, PeaceEgg, FUJ a Atruc!!! Nikdo jiny se neozval, takze asi budou mit smulu. V pripade, ze vy ostatni budete chtit vecere, mate POSLEDNI PRILEZITOST DO CTVRTKU 15.2. 12.00 tzn. zitrejsiho poledne!!! Nejpozdeji zitra musim zavolat do Liberce objednavku.
Pic Ud

> Předmět: [Halo] objednávka jídel HMR Liberec
>
>Nazdarek,
> mam tu pro Vase mlsne cumacky nabidku jidel na sobotni
veceri v Liberci. Takze si vyberte a napiste mi nejpozdeji do stredecniho
poledne (!!!) tymovou objednavku, jako co byste si prali a kolik kusu. Z
jidelnicku Restaurace SVIJANY kde bude vecere i party jsem pro Vas vybral:
>HLA (mezera) 1 Svickova na smetane, housk. knedlik , brus., citron
>
>HLA (mezera) 2 Smazeny syr, hranolky, tat.
>
>HLA (mezera) 3 Kureci smes "Mexico", ryze
>
>Jak jste si jiste vsimnuli, tak jsem vyradil z nabidky stale se opakujici
gulas a nahradil ho svickovou, smazak pro nemasojedy tam zustal, protoze
krome nej tam maji uz jen kvetak jako mozecek, coz me vubec neoslovilo.
Dalsi info prebiram od zprostredkovatele Julia z Liberce: