[Halo] RE: HMCRCV07 Rozpis Finalni

l.crha l.crha at email.cz
Fri Jan 12 14:59:21 CET 2007

Jedinej dulezitej zapas? Mozna mi prijdou dulezitejsi zapasy o postup do
horni skupiny. A zapasy, ktery se budou zapocitavat v dolni skupine budou
taky rozhodovat o poradi. Nehlede na to, ze zkuseny tymy by mely byt schopny
hrat dulezity zapasy hned rano.

Jinak v tom neni nic osobniho proti ZZ. Sytem byl udelanej driv, nez vlastni
nasazeni. To, ze to loni vyhrala ZZ, jsem si vubec nepamatoval.

Nasani 1. a 3. / 2. a 4. neni ani tak z duvodu nestejnyho mnozstvi tymu ve
skupinach, jako spis diky zarazeni prolinaciho zapasu.

Libcak

  _____