[Halo] RE: [List] branik-bitchez-nigga 07 - schedule.xls

Ivan Fibír skarrin at vstup.net
Fri Jan 19 19:56:16 CET 2007

Zdravím všechny, a pár slov pozdě, ale přece :-)

Těším se, že Vás všechny uvidím zítra na turnaji a to v hojném počtu.
Nejenom proto, že jsou pozvání potenciální sponzoři, rozšířili jsme
informaci o tomto turnaji všemi směry.

Ale hlavně, že si chceme zahrát v netradičním prostředí. Přeci na písku, v
zimě ( i když tahle zima je poměrně netradiční :-) ), v Praze, je něco, co
hned tak nikdo z Vás nezažije.

Rád bych v tomto duchu pokračoval i v čase budoucím a proto jsem pln
očekávání toho, co nám následující dva dny přinesou.

Abyste věděli zas něco více, tak

Snídaně v sobotu bude převážně ovocná, sem tam rohlík. Přes den máte k
dispozici místní restauraci s poměrně příjemnou cenovou nabídkou. Jídla
kolem 50-60Kč, pití všeho druhu a tak.

Přes den, kdo zrovna nehraje si může v okolních halách zahrát tenis či
badminton. Odvážlivci můžou vyrazit na brusle podél vody.

Po 18té hodině máte možnost povečeřet. I když někteří z Vás již odmítli,
jídla bude dost pro všechny a to

-          smažený sýr, hranolky, tatarka

-          guláš, knedlík

-          těstoviny s kuřecím masem. To celé a jednotlivě za 65,- na osobu,
což je na Prahu cena super.

Postupně jak budete končit, je místní restaurace vyhrazena pro všechny
hráče, kamarády, přítelkyně atd. atd. pro PÁRTY. Otevřeno bude, dokud někdo
zbude :-)

Kdo nemá kde spát, řekne během dne a místo se pro něj najde, takže i ti co
mají místo, neváhejte se ozvat a i si třeba svého spolunocležníka nebo
spolunocležníky vybrat :-)

Halu máme k dispozici do 23:00, takže bychom pivní závod uskutečnili cca
22:00 - 23:00 v hale na písku, to si nenechte ujít :-)

V neděli snídaně k dispozici všem, pravá zimniční, jistě si na ně všichni
pamatujete.

Pokud máte prosbu, dotaz, či přání, neváhejte se na mě obrátit, pokud to
půjde, vyjdu vstříc

Takže zítra

Ivánek ŽZ

  _____