[Halo] frisbee na firemní akci - JE TO ZA PRACHY

stepan.materna at centrum.cz stepan.materna at centrum.cz
Fri Jul 13 15:49:45 CEST 2007

Ahoj všem,

je zde váš oblíbený naháněč na rozvojové akce;), ale tentokrát vám kromě dobrého pocitu z rozvoje sportu nabízím i možnost odnést si domů nějaké kapesné - konkrétně 2000 peněz za jednu sobotu. Většinu informací naleznete níž - jde o akci firemní, koná se 25.8. v Chuchli a s tou firmou sme už spolupracovali předloni někde v Pradubicích. Tehdy se jednalo spíš o házení na koš, tentokrát by tam koš měl bejt taky, ale snažim se to natlačit víc do ultimate, takže je možný, že si tam s lidma i zahrajete. Jo a taky uvidíte dostihy!;)

Potřeba je 4-6 lidí (ty 2000,- dostane každej), já ani nikdo z áčka PD nemůžeme, páč v tý době budeme buď zraněný, nebo v Norimberku. Zatim se ale hlaste určitě mě, dál se pak uvidí.

Tak se těšim na odpovědi

Štěpán