[Halo] MCR Open/zeny -- trebechovice -- 1. info

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Fri Jun 15 10:11:11 CEST 2007

Cau,

Posilam zatim prvni mail.

Protoze jsem neschopnej dat to vse dohromady a neco potrebujeme vedet hned,
tak zatim tato prvni vlastovka.

Jidlo:

1. čína - rýže,

2. vepřový guláš - knedlík

3. vegetariánské rizoto - zeleninonvé

cena všeho 50 korun - startovne budeme pocitat bez vecere, veceri si
nahlaste kolik chcete. Protoze se to moji vinou trochu zdrzelo, tak ted na
vas budu spechat, cimz se omlouvam, ale proste se to nepovedlo. Ty jidla
potrebujeme vedet co nejdriv, a deadline rekneme Utery 20:00 (tak to zkuste
dat dohromady)

Spani:
Ve stanech kolem hriste nebo ....

je možné ubytování hned u hřiste v tom hotelu - 4lůžkový pokoj za 200 kč na
osobu a 2lůžkový za 350 ,- osoba noc - tak kdyby chtěli rodiny s dětma a
nebo prostě někdo - jetu možnost, ale musím to objednat co nejdriv.

Rozpis (aspon prozatimni navrh vychazejici z toho co mi dodal CALD) pri
trose stesti poslu dnes, odhadovane startovne taktez, mozna bude i web, kde
budou vsechny informace pohromade.
Pro ty, ktere uz ted zajima, kde to je, tak tady mame 3 roky start web, kde
jsou nejake informace:
http://www.zlutazimnice.cz/turnaje/mcr2004-trebechovice/

Objednavky jidel posilejte mne, dotazy taky mne, co nebudu schopen resit sam
poresim s VR.

Dik, Kacerr