[Halo] MCR open/zeny - Trebechovice 2007 - vysledky/resume

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Mon Jun 25 09:15:06 CEST 2007

Cau,
diky vsem za ucast na turnaji. myslim, ze se to obecne docela povedlo mozna
az na nejake drobnosti.
Byly k videni pekny zapasy, semtam i necekane vysledky, ale o tom se muze
rozepsat nekdo jiny a nekde jinde - kdo ma chut neco napsat, tak at se ozve
Pipi, myslim, ze bude rada za kazdou radku.

Mame docela hromadu ztratu a nalezu, ktery budu mit cas nejak probrat a
popsat/nafotit snad pristi tyden, takze pokud nekdo poptava neco cenneho,
tak at se mi ozve (mam poicit, ze jsou tam trreba natovy turfy a drahocena
gaia mikina Hanky Pelantove)

A co jsem chtel vlastne napsat hlavne. Tady:
http://www.yellowfeverultimate.org/tournaments/07%20-%20Trebechovice%20-%20M
CR/schedule.pdf jsou k videni vysledky vsech za pasu a vysledne poradi.

Dik, Kacerr