[Halo] 17.-18.3.2007 :: Usti nad Labem :: zakonceni halove sezony

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Thu Mar 1 10:24:13 CET 2007

Cau,
nejak se nam roztrhl pytel s venkovnimi turnaji.
Tak ja tu mam jeste neco k hale.

Zakonceni halove sezony :: Usti nad Labem :: mixovy turnaj
Tentokrat by mel byt turnaj spise levnejsi a neni zamyslen prilis
vykonnostne. Coz neznamena, ze kazdy je vitan, nove tymy, novacci ze
zavedenych tymu.
Hrat se bude arkada, tedy nonstop system, at toho stihneme odehrat hodne,
mixove pravidlo tedy bude 2 zeny na lajne celou dobu.