Re:[Halo] 2. kvalifikacni ligovy turnaj Grygov

Jana Vejmelková jana.vejmelkova at seznam.cz
Fri May 18 08:07:40 CEST 2007

Ahoj Lukasi,

muzes prosim do pondeli udelat nasazeni a rozpis pro 12 tymu na jedno hriste (seznam tymu viz. nize). Cas je neomezeny muzeme zacit v kolik chceme a skoncit v kolik chceme. Vzhledem ke vzdalennosti by bylo dobre koncit v nedeli tak ve tri nejpozdeji ve ctyri.

Prosim posli to pak me a Zdenkovi, je v kopii.
Dekuji moc a preji hezky vikend.

Jana