[Halo] Tymy @ Usti nad Labem :: 15.-16. prosince 2007

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Tue Nov 20 22:01:19 CET 2007

Cau, takze tady slu informace o tymech do usti:

Kategorie "Vyzva":
    1. Zluta Zimnice
    2. Rollnici
    3. Drehts und Deckel Dresden
    4. All-stars pickup - doufam, ze dost lidi projevi zajem vyzvat
zimnici na dva zpusoby :-) ....

Kategorie "Normalni":

    1. Frkot
    2. Prague 7
    3. Zabi Cirkus
    4. Exit Usti
    5. FUJ
    6. Terrible Monkeys
    7. Rektalka
    8. Zimnice n1
    9. Zimnice n2
    10 ? Drehts und Deckel

Prosim vsechny tymy, at jeste jednou potvrdi svoji ucast. Startovny
spocitame tenhle tyden a pristi tyden se objevi na webu, ale bude rozumny.
Pokud by se chtel prihlasit jeste nejaky tym, do libovolne kategori, at
mi da vedet, ja podle toho kolik budeme mit v usti hodin na hrani k
dispozici spocitam, jestli je to jeste mozne.
A dale kdo ma zajem hrat v all-stars pickupu, tak at mi napise,
eventuelne, jestli chce byt nekdo "kapitanem" (co treba Frankie?????) at
da vedet ... startovne pro hrace v pickupu bude asi uplne minimalni ....
odhadem okolo 100 na hrace.

Tot pro tuhle chvili vse.
Jo, jeste vlastne ... informace sledujte na
http://www.yellowfeverultimate.org/

Kacerr

BTW: Jestli jsem treba zapomnel na nekoho, kdo mu psal maila a hlasil
se, at mi to rekne a ja to dam do poradku