[Halo] [15.-16.12.2007 :: Usti nad Labem] Mixed tournamet

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Fri Oct 26 21:40:26 CEST 2007

Cus vsichni,
timto oznamuju, ze Zimnice bude 15.-16.12.2007 poradat prvni halovy
turnaj sezony 07/08 (pokud nas nekdo s necim - napr. opicarna -
predbehne, tak nebude prvni, ale to neni nijak zasadni)

Takze dulezite informace:
Turnaj bude mixovy - respektive min. 2 zeny na lajne, startovne bude
rozumne, web turnaje je na http://www.yellowfeverultimate.org, tam se
objevi i aktualni informace.

Premyslime nad tim, ze bychom udelali dve kategorie. Jednu normalni....
spise proto, abychom dali prilezitost tymum poslat na turnaj i nove
hrace, takze proste uroven ruznoroda, podle toho kdo prijede, a dale
bychom chteli - pokud bude zajem - mit kategorii "elite", ve ktere by
byly treba jen 4 tymy, ale zarucily by se, ze poslou silnou sestavu ....
v teto kategorii by se hraly same kvalitni zapasy, aby ti "novacci"
videli, jak to ma vypadat.

Dalsi vec, kterou resime je zda hrat ci nehrat nonstop systemem (ktery
ma sve zastance i odpurce).  Toto bude samozrejme zaviset i na poctu
tymu, nicmene poslete mi, zda chcete/nechcete/je vam jedno hrat nonstop
... samozrejme pokud se budete chtit turnaje zucastnit. Pokud se turnaje
nechcete uzcastnit, tak si tuhle informaci klidne nechte pro sebe.

No a kam psat? Sem: tournamet at zlutazimnice.cz
A kdy? Nejlepe hned.

Takze piste, a pokud vite o nekom, kdo by o tomhle  mailu mel vedet a
necte halo, tak mu to dejte.

A jestli mi nekdo chce psat neco jinyho, tak na moji adresu, jo?

Dik,
Kacerr