[Halo] Ogloj Chorchoj Lost and Founds

evex at email.cz evex at email.cz
Tue Sep 4 12:15:32 CEST 2007

An HTML attachment was scrubbed...
-------------- next part --------------

Hojda,

vy jste toho teda zapomneli! pripojuji k Frankiemu seznamu jeste
neco. muj seznam zacina typicky plazovejma vecma:

tmave modra osuska s majakem a lodi

plazove pantofle sede panske

NAS disk s lebkou Mors Ultima Linea Raerum se samolepkou Gaia

joint. napoj Uni sport zeleny caj + citron

belejskavy elastaky cerny dlouhy Novadry System 1 2 3

cerny triko velky DaVinciCode

bile damsle tricko s dlouhym rukavem Green Trees

30,- Kc

tak se prihlaste, jestli to chcete zpatky. Jinak, mne ty veci totiz
desne slusi a naramne se mi hodi!

cusex EVEX

> Zdarec,
mam doma nejaky vecicky z Plzne. Jedna se o:
1) naramek
2) rucnik PD
3) damske tilko bile
4) cerna sustakovka se zipem u > krku s napisem VOLKI
5) cerna mikina se zipem u krku
6) umelohmotna > miska Heldrun bez vicka
7) zlute umelohmotne vicko s modrym drzatkem
/>Pokud nekdo neco z toho postradate, dejete mi vedet
frankie

/>
Frantisek Fencl
tel: (+420) 602 643 046