[Halo] Léto u vody - promo Frisbee 23. 8.

radka at zlutazimnice.cz radka at zlutazimnice.cz
Mon Aug 18 16:36:07 CEST 2008

Ahoj frisbeejove damy a frisbeejovi panove,

shanime dalsi dobrovolniky na promo akci Leto u vody s Cro Region

tentokrát naposledy a to tuhle sobotu:

  23. srpna -  v Kněžmostě na koupališti

web: http://www.rozhlas.cz/strednicechy/doporucujeme/_zprava/470362

Na akci jsou potřeba 2-4 lidé. Akce probíhá vždy mezi 12-15h.
Odměna pro dobrovolníky činí 500 kč na člověka.

Pokud můžete, ozvěte se mi prosím emailem a nebo mi zavolejte na
606133565 a to nejpozději ve středu odpoledne do 18 h.

Těším se na davy zájemců, kdo dřív příjde má přednost.

Radka Balážová
za VR ČALD

Quoting radka at zlutazimnice.cz: