[Halo] mimo frisbee- byt na prazdniny

Lucie Frisova lucie at iynf.org
Wed Jun 25 11:35:32 CEST 2008

Ahoj vsichni,
mam takovou prosbu, treba by mi mohl nekdo z vas dat tip.
Kamarad David ze Svycarska prijede psat diplomku do Prahy, cca od
poloviny cervence do konce zari. Je mu 25, je nekurak a mluvi nemecky,
anglicky, francouzsky a trochu hebrejsky :).
Shani ubytovani, pokoj nejlepe vybaveny (alespon postel a stul), klidne
ve sdilenem byte. Stropni cena tak 5000-6000,- se vsim.

<http://www.trochujinak.cz/en/long-term-volunteering/evs-experience-in-duha/>
Tak kdybyste o necem vedeli, dejte mi prosim vedet. Na mail, jsem jeste
porad v Litve.

Diky a omlouvam se za nevyzadanou postu:),

Lucinka, PD

--
Lucie Frisova
Variety Editor

International Young Naturefriends
Senovazne nam.24, Praha 1, CZ-116 47
Czech Republic
lucie at iynf.org

Please consider your environmental responsibility. Before printing this e-mail ask yourself:- "Do I need a hard copy?"