[Halo] Ztracená Moira mikina z Chrasti

Voseček Jiří vosecek.jirka at atlas.cz
Wed May 7 21:04:13 CEST 2008

An HTML attachment was scrubbed...
-------------- next part --------------
Ahoj,
během sobotního poledne, kdy sluníčko začalo hřát, jsem si odložil do prostoru mezi hřišti modrou mikinu Moira - dlouhé rukávy s dírou na palec a zipem u krku. Po nějaké době jsem se pro ní vrátil a nemohl jsem ji nalézt. Ani po důkladném prolezení celého areálu v sobotu i v neděli jsem ji neobjevil. Nepředpokládám tedy, že se objeví v nalezených věcech po turnaji u někoho z TM. Spíše si myslím, že ji někdo omylem sbalil s tím, že je jeho a přihodil do svých věcí.
Kdo vlastníte podobnou Moira mikinu, koukněte se, prosím, zda se vám nerozmnožila. Děkuji moc, ona totiž není zrovna levná.
Kačer, Hradec Králové