[Halo] Olgoj chorchoj III - doprovodny program

Honza Novak kacerr at developers.zlutazimnice.cz
Tue Sep 2 09:26:04 CEST 2008

Jen jsem chtel jeste pripomenout,
ze v prubehu tohoto rocniku se bude na Olgoj chorchoji odehravat
doprovodny turnaj / zapas / vice zapasu v inline hokeji ....

Takze kdo ma v planu si hokej zahrat, at mi da vedet, at mam nejakou
predstavu, kolik nas do toho pujde ...
A jestli nekdo ma nebo vi kde koupit takovej ten umelohmotnej micek
(nemam na mysli micek na florbal, ale takovej nejakej umelohmotnej rekl
bych tak velikosti a hmotnosti tenisaku, ale neniu chlupatej, takze
nedrhne) aby se nam na tom hrubym betonu dobre michalo, tak at mi taky
rekne.

No a jeste tam mela byt dalsi doprovodna akce a sice "half pipe" contest
...  mam to zatim domluvene s Jerrym, akorat zrovna ted, kdyz jsme
postoupili do ty Parize, tak asi neni vhodny si privodit nejaky zraneni
s deletrvajici lecbou .... takze uvidime, co z toho nakonec bude.

Pic v Plzni,

Kacerr