[Halo] Olgoj Chorochoj Trophy III. - dalsi varka informaci

Dr.Ud dr.ud at centrum.cz
Wed Sep 3 13:19:22 CEST 2008

Pratele, kamaradi, milovnici plazovych radovanek,

v priloze naleznete rozpis a rozlosovani letosniho turnaje. Nasazeni tymu jsem udelal podle lonskeho umisteni a rad bych podotknul, ze na zadne reklamace nebude bran zretel. V pripade, ze by mi v rozpisu nekdo nasel nejakou chybu (stat se to muze), at mi laskave da ve vsi slusnosti vedet, pripadne chyby opravim.
Co se tyka veceri, tak jenom upresneni vcerejsi mlhave informace: jedna se o klasiku- gulas/ smazak. Zatim jedi pouze tyto tymy: P7 (5x nemaso, 8x maso), TM (10x maso a 1x nemaso) a LS (9x gulas,2x smazak). Pokud jeste nektery tym chce sobotni veceri, tak ma posledni sanci dnesdo 18.00, a to pouze telefonicky ci sms na telefon tety Evex 604939135. Ostatni budou o hladu nebo se budou muset stravovat sami.
Obcerstveni na miste: Ve Skoda parku nedavno vyhorel stanek s obcerstvenim, ktery v minulych letech byl prvni a posledni pomoci pro hladove a ziznive frisbeejaaky, stanek je sice uz opraveny, ale zatim nefunguje. Misto nej jsou ovsem v parku jine/nove stanky, ktere by svym sortimentem meli pokryt zakladni potreby nas vsech. Pro milovniky plzenskeho piva mam dobrou zpravu: primo pod patronaci organizatoru bude na miste zajisteno sudove pivo, takze si nezapomente pullitry ci jine nadoby na tento lahodny mok.

S pozdravem Dr.Ud a ATRUC