[Halo] MČR MIX Jičín again

Petr Mikan p.mikan at centrum.cz
Wed Aug 19 04:49:29 CEST 2009

Zdravím všechny příznivce mixovaných záležitostí,

jelikož některým týmům se ještě stále nezadařilo optimálně namixovat svou vítěznou sestavu, ptám se tímto za týmy Východní Blok, Peace Egg, Figurky Slonů/ omluvte mě pokud jsem na někoho zapomněl/ - nepřebývá někomu ona v českém frisbee tak vzácná ingredience zvaná hráčky  ultimate frisbee? Pokud ano, a jste ochotni se účastnit mixování - prosím pošlete kontakt příp. s počtem na můj email. Potom ať se potřebné týmy přihlásí, rozhoduje pořadí přijetí emailu.  Je to trochu zvláštní systém, ale posílal jsem předtím kontakty mezi týmy navzájem, což nefungovalo. Samozřejmě se netýká týmů, které se už domluvily. Od všech ještě uvažujících potřebuji vědět, jestli jedou a počty + večeře do konce týdne.
Zatím se stále nepřihlásili 3SB.

Z důvodu menšího počtu přihlášených týmů se celé mistrovství odehraje na jednom hřišti v Železnici u Jičína. Proto se lehce sníží team fee, ale všechny přihlášené týmy prosím, aby zaplatily team fee v původní výši 2500 Kč. Na místě při prezentaci se bude přeplatek vracet.

Zatím nemáme od žádného týmu počet hráčů, ani večeře. Prosím urychlete své rozhodování, ideálně do konce tohoto týdne.

Tak díky za odezvu a na shledanou se těší

Hairy Jet  a Petr