[Halo] pozvanka na Ultifreeze

Lucie Frisova lucie at iynf.org
Sat Dec 5 20:48:27 CET 2009

*Ahoj, preposilam pozvanku od litevcu na Ultifreeze halovy turnaj. Je to
daleko, ale turnaj je to dobry, vetsinou slusne obsazeny z Pobalti,
Ruska, jezdili tam Slovaci.
Co se tyce ubytovani, asi bych byla schopna tym do haly ubytovat v ramci
znamych :) - za flasku Becherovky ci tak neco.

Osobne bych tam rada jela, takze kdyby mel nekdo zajem udelat
draft-team, napiste. Stalo by za to, vzit si volno par dni vic, a videt
alespon Vilnius, rada vas provedu.
Pokud tam dotahnu ceskou delegaci, myslim, ze budeme v bavlnce, bude to
pro ne cest!

Lucie, PD

UltiFreeze 2010*

The 7th UltiFreeze
FEBRUARY 13-14 2010

Open, Women and Mix (depend on the registered teams)
Team limit: 12 open (can be increased), 8 women, 8 mix

Why you should come here:
• 3 fields under 1 roof.
• No limitations for use of hammer or blade
• Good location of the hall:
- just a few minutes of drive to the Vilnius Downtown
- lodging possibilities close to the hall (ask organisers), limited
spaces available- don’t wait
• We will assist in any matters if required

Team fee: 120 EUR per team for all teams
Deposit: 30 EUR must be paid until 2010-01-22 to
Acc. holder: Sport club Vorai
Address: J.Tiskeviciaus str. 20-6, Vilnius
Acc. No: LT057044060001601478
Bank: AB SEB Bankas
Bank code: 70440
Swift code: CBVILT2X