[Halo] tricko na HMR

Míša Čakrtová misa.cakrtova at gmail.com
Mon Feb 16 13:08:46 CET 2009

No, mně zmizelo černé termotriko s dlouhým rukávem, odhodila jsem ho během
zápasu (už v sobotu) vedle hřiště a pak už tam nebylo ani nikde
nevyplavalo... V hale určitě nezůstalo. TereSka z Hradce taky nějaký
termotriko postrádá, ale jak přesně vypadalo, nevím. Kdybyste mezi svými
věcmi narazili na něco, co vám není povědomý, dejte vědět, budeme hrozně
šťastný...

Dík. Míša.