[Halo] Zadost libora

Zdenek Bouska zdenek.bouska at cald.cz
Wed Jan 14 15:14:43 CET 2009

Ahoj,

kazdy je clen nejakeho oddilu, ale ruzna mistrovstvi muze hrat i za tym
  jineho oddilu. Staci, aby si ho vybrali na webu pri tvoreni soupisky tymu.
Nikdo vsak nesmi byt na vice soupiskach.

Kazdou ze sesti soutezi (Open, Zeny, Mix, Halovy Open, Halove Zeny a
Halovy Mix) je tedy mozne hrat za jiny tym.

za VR CALD
Zdenek Bouska