[Halo] atruCUP 009- DULEZITE!!!

Jiří Blahout mail.dr.ud at gmail.com
Tue Jun 30 09:48:37 CEST 2009

 Vazeni sportovni pratele,

letosni atruCUP se priblizil tak rychle, ze to mozna jeste nekteri z vas ani
nezaznamenali. Bohuzel se nam od nekterych nize uvedenych tymu nedostaly
potrebne informace, ktere z pochopitelnych duvodu potrebujeme k
zorganizovani vedet.
Durazne zadam zodpovedne osoby, aby mi BEHEM DNESNIHO DNE informace
poslali. V minulem info-mailu jsem zadal o nasledujici:

1/ potrebujeme potvrdit ucast vaseho tymu a potrebujeme vedet, co byste radi
k sobotni veceri- v nabidce je tradicni smazak nebo gulas.
(priklad: atruc prijedou, bude nas 10, jidla- smazak 4x a gulas 6x)

Zatim nemame zadne nebo mame polovicate informace od:
3sb
Prazska sedma
Hairy jet
Zluta zimnice
Horilesi

Dale jsme chteli dopredu poslat team fee, viz nize:

2/ potrebujeme dopredu poslat team fee, ktere letos dela 3000,- Kc, na nize
uvedeny ucet, a to nejlepe do 30.6. 2009. Player´s fee bude 150,- Kc a bude
se vybirat az na miste.
Cislo uctu je: 670100-2204151555/6210  a do zpravy pro prijemce napiste
FRISBEE a jmeno vaseho tymu, at to pak nemusime dohledavat (priklad: frisbee
atruc).

Prosim vas, kdo to jeste nedokazal, at uz se na to vykaslete, team fee si
vybereme rovnou na miste!!! Jestli bude nejake priste, tak to bude s
pokutou!

A ted uz jen to, co uz jsem posilal drive:

A co vam za to muzeme uz ted slibit???

V patek nejaky ten burtik na ohynku opeceny.
Nejvetsi pivni zavod na svete- rok od roku vetsi a vetsi vyzva porazit
konecne 3sb!!!
Sobotni koncert ve velkem stylu! Zahraji- Demoralyzer, K-lxm a oblibeny DJ
Dirty!!!

Rozpis zapasu a harmonogram cele akce posleme v dohledne dobe. Vsechny
potrebne informace jsou stale na strance turnaje:

http://atrofovaneruce.cz/pages/turnaje/09.07.04-05_Atrucup_Plzen.html

Letu zdar Dr.Ud a Atrofovane ruce