[Halo] Projekt středoškolská liga

ZAZO - Zdeněk Krákora zazo at zazo.cz
Fri Oct 23 21:13:52 CEST 2009

asi můj email bere spam filtr, tak posílám vše pro čald, prosím ty, co se jich to týká. Omlouvám se těm, co se jich to netýká ;o)

kraky

Ahoj všichni,

tak jak jste možná slyšeli, vzal jsem si na starost projekt středoškolské ligy. Je to vlastně jen pokus, jestli se to chytne, ale pokud se do toho všichni pustíme, tak to půjde. Bude záležet hlavně na Vás garantech (krajů, oblastní, okresů ... nazývejme to jak chceme) a na týmech kolem vás, bo co si budeme namlouvat, většina učitelů do toho bez vás nepůjde.
Věřím vám a doufám, že se do toho pustíte s chutí.

V příloze posílám tyto dokumenty
projekt - hlavní dokument, /hlavně pro ředitele, učitele TV/
info pro garanty - do je dokument hlavně pro vás a vaše spolupracovníky - týmy
info pro učitele TV - až dojde k reálné akci

je založena týmová stránka - http://projekt.tymy.cz - prosím zaregistrujte se tam, budeme přes to řešit všechno

přidejte si mě prosím na skype a icq, podle toho, co používáte

vyplňte prosím u svého jména tabulku v garanti.xls (to pro kontakty a také jako podklady k sepsání smluv)

a k vlastní realizaci

sestavte prosím svůj tým a vytipujte školy, na kterých máte známe učitele, učitele TV a ředitele, přes které se to rozjede, sežeňte na ně kontakty, prvotní impulz, tj. první informační dopis půjde centrálně z mé adresy.

Díky moc Kraky

P.S. Potvrďte mi prosím, že jste to dostali a že do toho jdete!

Zdeněk Krákora
vzdělávací agentura ZAZO
gsm: 603 426 048
email: zazo at zazo.cz