[Halo] (no subject)

michael Hron migelius.h at seznam.cz
Thu Dec 16 22:08:57 CET 2010

prosím rozšiřte tento mail ve svých týmech po druhé :-)

Zdravím celou frisbee kavalerii ČR,
	stala se mi taková věc, že jsem byl osloven, abych se pokusil postavit tým na EUC 2011 v kategorii MIX. Popravdě i mě to velice oslovilo a po zkušenostech z WUCC jsem se rozhodl, že tuto výzvu s radostí přijmu a pokusím se.
	Takže proto většína z vás nyní čte tento článek a snad začne přemýšlet nad tím, že do toho půjdeme společně. Tento „motivační“ článek je určený úplně všem, kteří si myslí, že by se mohli a  chtěli stát součástí reprezentačního národního týmu v kategorii ULTIMATE FRISBEE MIX 2011.

EUC 2011 se bude konat v Mariboru ve Slovinsku a to v datu 30. 6. -6. 7. 2011.

KDO:
všichni hráči ultimate frisbee ČR, kteří by chtěli tuto výzvu příjmout. Přihlásit se mohou opravdu všichni, kdo nebudou hrát v jiné kategorii (OPEN nebo WOMEN). Na základě soustředění a přípravy bude potom vybrán správný počet a snad ideální sestava pro samotnou reprezentaci na EUC. Myslím, že by to opravdu mohli zkusit všichni, protože když už se ti třeba nepodaří se do konečné sestavy dostat, tak se alespoň určitě něco přiučíš, zažiješ spoustu legrace a budeš tam, kde   většina tvých kamarádů myslí „placatě“ :-) .

JAK:
stačí, když se mi ozvete od konce roku 2010 na můj mail: migelius.h at seznam.cz .Více info můžu poskytnout v rozumnou hodinu taky na tel: +420 739 354 507. Potom se zaregistrujete na týmy a budete se až do první přípravy těšit, že se všichni uvidíme. Důležité je, že do konce roku musíme vědět, zda za naás má ČALD zaplatit v kategorii mix, takže opravdu neváhejte a rozhodujte se co nejdříve. Pár prominentů/tek, kteří mají své hlavní ambice směřovány do OPEN a WOMEN, budou mít možnost vyjádřit se později. Bylo by ale super mi dát vědět, že pokud se nedostanou do sestavy, že by třeba rádi hráli za MIX. Nejlepší by ale bylo, kdyby hned od začátku preferovali MIX .

PŘÍPRAVA:
 březen 2011 první týmová schůzka všech, kteří by měli zájem, kondiční testy a jiné organizační věci pro tým. Tento kemp se budu snažit udělat společně s Open a Women
 květen 2011 venkovní víkendový trenink kemp na který pozveme tým z Rakouska, Slovenska, Polska..... kemp bude někde v ČR, asi Vysočina.
 červen 2011 přípravný turnaj TALAMPAYA  (sem pojede už skoro konečná sestava), nebo AMSTERDAM
 možná ještě jeden turnaj před samotným EUC v kompletní sestavě a plném nasazení :-)
 30.7. ….EUC 2011
toto se může samozřejmě měnit a myslím, že si určitě někde v prostoru zatrénujem se SILENCE atd..

FINANCE:
tato stránka bude řešena později, ale věřte, že intenzivně pracuji na tom, aby nás to díky sponzorům a jiným mecenášům stálo co nejméně. Třeba i velký ČALD přispěje :-) .

	Takže závěrem bych chtěl ještě poprosit všechny kapitány nebo zástupce týmů, aby tento mail rozšířili mezi své hráče.

	Na WUCC jsme prožili neopakovatelné zažitky se svými týmy a věřím, že to můžeme zopakovat i na EUC 2011 v Mariboru a to společně možná právě s tebou. Takže: POJĎME DO TOHO …..!!!, POJDMĚ DŘÍT.... !!!!, A AŤ NÁM TO LÍTÁ.... !!!!

Miguel