[Halo] Shání se holka na Ponorku

Koulova, Pavla pavla.koulova at citi.com
Tue Feb 23 17:02:24 CET 2010

Ahoj všem,

psali mi kluci z Milána (Itálie), že by potřebovali nějakou tu hráčku pro hru na Žluté Ponorce (příští víkend).

Jelikož já budu hrát za nás, tak nabízím tento lukrativní flek dále. Musím říct, že jsou to bezvadní a milí kluci (jak už to u frisbee players bývá), na party je s nimi kupa srandy. Herně nemůžu teď posoudit, viděla jsem je naposledy hrát před pár lety a ani nevím v jaké sestavě pojedou. Nicméně raději hrát s kýmkoliv než nehrát vůbec, no ne? :)

Dejte mi prosím vědět na tento mail nebo na reona at email.cz, pokud máte některá zájem hrát.

Předem díky za kluky, ať to lítá!

Pavla