[Halo] U23

libca libca at cscworld.cz
Wed Jan 20 15:15:51 CET 2010

Hodně z vás reaguje na můj mail ohledně věkové hranice pro U23. (Pokud se
nemýlím, do kategorie U23 už nespadají ti, kteří během roku 2010
dovrší  23 let.), což je, samozřejmě, dobře. :)

Vycházel jsem z kritéria pro U20 uvedeného na oficiálních stránkách
mistrovství U20:

For players under 20 years of age.

Competitors must:

be under 20 on 31st December 2010

or

not turn 20 in 2010

or

be born on or after the 1st of J anuary 1991

Je mi divné, že by se pro U23 aplikovalo jiné pravidlo. Vím, že na stránkách
WFDF je uvedeno: "Eligibility is open to all players born in 1987 or later".
Ale tohle je neoficiální text v sekci news. Osobně mám za to, že je tady
chyba, ale možné je všechno a jistotu samozřejmě taky nemám. Před dvěma dny
se rozjely webové stránky k U23 http://www.u2timat3.com/index.htm, ale o
věkové hranici tam zatím nic není.

Na webových stránkách se ale objevily infomace o termínech. A jsou dost
šibeniční. Do konce ledna bychom měli organizátorům pomoci a poslat jim
alespoň přibližnou informaci, jestli a jakou zvažujeme účast.  Do 20. února
už bychom ale měli zaregistrovat týmy a zaplatit team fee. Do 15. dubna
potvrdit počty hráčů a do konce června poslat soupisky.

Připomínám, že diskuze k U23 se vede na u23.tymy.cz.

Děkuji všem za spolupráci a rychlé jednání

Libčák