[Halo] Hledáme hráčky narozené v roce 1994 a později

libca libca at cscworld.cz
Fri May 21 14:58:16 CEST 2010

Nedal jsem Kačerovi kompletní informace, takže mu ta částka vyšla vyšší, než
na kterou se dá dostat. Omluva.

U19 se dohodlo, že si bude platit jen snídaně a večeře. A vzhledem k
programu mistrovství počítáme jen 5 nocí, 5 snídaní a 5 večeří. I s částkou
1000 Kč na dresy se pak dostanem pod 4000 (3600) Kč na hráčku.

Libčák