[Halo] společný turnaj frisbee 2011

michael Hron migelius.h at seznam.cz
Thu Oct 21 20:11:27 CEST 2010

Ahoj frisbeejáci,

mám takový plán v září 2011 uspořádat společnou akci pro hráče frisbee ultimate , dog frisbee a disc golfu.  Jedná se o společný turnaj-závod-víkend kde by se soutěžilo v těchto sportech a hlavní myšlenkou je aby se potkali lidi a zvířata i "zvířata" kteří milují frisbee a vše kolem toho. Rád by jsem tímto mailem požádal všechny kteří mají nějaký nápad místa kde by se mohl tento frisbee mejdan pořádat, aby mne kontakotvali a pomohli s hledáním toho nejvodnějšího místa.

požadavky na lokalitu jsou asi takovéto:

1-2 fotbalové hřiště pro hru Ultimate
1 menší fotbalové hřiště pro dog frisbee
vhodný terén pro tvorbu disc golfového hřiště ( okolní příroda , větší park typu Vypich Praha , Borský park Plzeň , Skalka Liberec )
--- toto vše je určeno pro samotné realizování sporotvních utkání a klání a fotbalové hřiště může být nahrazeno třeba velkou travnatou plochou o takové rozloze a vhodné pro frisbee. ( třeba nějaké menší sportovní letiště by taky asi šlo )

Dále by bylo dobré zázemí odpovídající  standardům turnajů na které jsme zvyklí a to cca pro 300 lidí. Místo pro stanování , místo pro uspořádání společné párty.

Když vás někoho něco napadne budu moc vděčný za kontakty  a náměty.

S pozdravem
Miguel
tel: +420739354507