[Halo] Pražský trénink pro hráče mimopřažských týmů

libca libca at cscworld.cz
Thu Sep 9 14:07:18 CEST 2010

Opět zdravím všechny a tentokrát se obracím hlavně na mimopražské.

3SB mají problém, že je nás v Praze moc na to, abychom všichni navštěvovali
halové tréninky jednoho týmu, a málo na to, abychom si vystačili sami. Proto
chci zkusit, jestli by náhodou nebyl dostatečný zájem o společný trénink
hráčů mimopražských týmů v Praze. Jedná se mi teď o halovou sezónu. Prozatím
uvažujme o jednom tréninku týdně. Prosím, ozvěte se mi, pokud byste o to
měli zájem.

Libčák