[Halo] Fw: Frisbee exhibice

Štěpán Materna stepan.materna at centrum.cz
Tue Sep 28 21:34:27 CEST 2010

Ahoj všem,

přeposílám email od paní, která pořádá exhibici ve frisbee v Praze 4. Je to už tuto nenděli, takže nám nedala moc času na přípravu, kromě toho je velká část zkušených hráčů ve Španělsku. Na druhou stranu by byla škoda, aby ultimate chybělo.

Zkuste prosím během zítřka provézt bleskové šetření ve svých týmech, jestli byste dali dohromady pár jednotlivců, kteří by se exhibice mohli zúčastnit. Je to myslím dobrá příležitost pro nábor nových zájemců, protože akce je zaměřena jenom na frisbee v různých podobách.

Dejte mi prosím vědět zítra, kolik lidí z vašeho týmu by se mohlo zúčastnit. Já zjistim, zda je to dostatek pro předvádění ultimate a dám vědět zpět.

Díky za spolupráci

Štěpán