[Halo] FW: frisbee exhibice/frisbee škola na našem golfovém turnaji

Mala, Alena alena.mala at radiantsystems.com
Fri Aug 19 09:51:40 CEST 2011

Ahoj,
Preposilam, co prislo k nam na tymy.
Treba se toho nekdo ujme.
Aja

From: list-bounces at lists.zlutazimnice.cz [mailto:list-bounces at lists.zlutazimnice.cz] On Behalf Of Katerina Pucková
Sent: Wednesday, July 27, 2011 11:19 AM
To: list at zlutazimnice.cz
Subject: [List] frisbee exhibice/frisbee škola na našem golfovém turnaji

Dobrý den,

dovolte mi, abych se představila. Jsem project managerka golfového turnaje Retail Masters Day, který je komerčním turnajem pro retailové odvětví.
Nevím, jaká je Vaše "sportovní politika" a na kolik se snažíte frisbee zpropagovat a jakou formou. Myslím, že by mohla být tato akce pro Vás velmi zajímavou, neboť se jí účastní marketingová špička firem jako Kraftfoods, Coco-cola, Tesco, Vodafone, Plzeňský prazdroj a další. Tyto firmy patří na trhu k těm, které investují do reklamy nejvíce. Naskýtá se Vám tak možnost nejen zpropagovat frisbee samotné, ale navázat i potenciální spolupráci s těmito firmami v reklamách apod.

Termín: 9.9. 2011, Golf Park Plzeň, Dýšina

Ráda bych Vám nabídla možnost exhibice a také uspořádat na našem turnaji malou "frisbee školu" . Našeho turnaje se totiž účastní také golfoví nehráči, avšak sportovní příznivci.

Více informací o turnaji samotném a celém dni naleznete v přiložené pozvánce.

V případě jakýchkoli dotazů a podrobností mne neváhejte kontaktovat.

Děkuji a budu se těšit na případnou spolupráci.

K. Půčková

S pozdravem/With Best Regards,

Ing. Kateřina Půčková
Project Manager