[Halo] plážové MS

Štěpán Materna stepan.materna at cald.cz
Thu Feb 3 14:10:50 CET 2011

Ahoj,

vzhledem k tomu, že se mi do konce ledna téměř nikdo neozval, rád bych
vás informoval o tom, jak to vypadá s přípravami na reprezentaci ČR
pro letošní plážové MS.

OPEN: zatím nemám žádné zájemce o organizování open reprezentace a
podle zájmu hráčů to vypadá, že tato kategorie do Itálie nepojede.
Pokud jste jiného názoru a myslíte si, že dokážete zorganizovat
dostatečný počet hráčů (10-15), dejte prosím ještě co nejrychleji
vědět.

ŽENY, MIXED: Do konce ledna se ke mě nedostalo jednoznačné vyjádření,
jestli se chystají ženy samostatně, nebo společně s chlapy do mixu.
Prosím o vyjádření, jak to vypadá, abychom mohli dát vědět
organizátorům.
Zatim jsem v tomto smyslu mluvil akorát s Ájou, která má na starosti
ženskou repre do Mariboru, ale v zásadě se toho může ujmout kdokoliv.
Také ještě není vyloučeno, že by jeli ŽENY i MIX.

MASTERS: Zdá se, že jediná kategorie, která má v této době
organizátora - Libčáka - a snad i dostatek hráčů. Podle všeho se
rýsuje poměrně "mladá" sestava.

GRANDMASTERS, MIXED MASTERS: Tyto kategorie podle všeho neobsadíme.

Díky všem, kterých se to týká, za rychlou reakci.

Štěpán